..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Rabu, 27 Januari 2010

SSSLURPPP..SEDAPNYEE..


heheh..sj jek letak statement camtuh..bio korang terliur..ekekek..aku yang dok nengok gambo nei pun rs cam nak masak lg..hahah..

menu nei aku masak ptg semalam..tah tibe2 teringin lak nak wat magee kari letak sayur tauge..otw balik uma benti kedai jap..beli tauge, fishbol, bawang ngan cili api..arituh da try masak sekali..tp semalam teringin lg..tuh yang masak lg..hahah..

simple jek aku masak nei..cam masak magee kari biase tuh..cume aku tambah tauge untuk tambah selera lg..heheh..

ok..kat bawah nei aku sertakan bahan2nye..kot2 ade yang nak mencube kan..sedapppp..licin abis 1 bekas tuh..hahah..

bahan2 :
magee kari - 2 peket
sayur tauge - ikut suke banyak mane
bawang bsr - separuh jek
cili api - 6 @ 7 biji
fishbol - 5 @ 6 biji
telur - 2 biji
air - 2 mangkuk (bajet2 sendiri laa ek)

cheeewahh..cam chef lak rase..padahal masak magee jek..ekekek..ok laa selamat mencuba yek..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...