..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Sabtu, 30 Januari 2010

KISAH SEMALAM..

nei semalam punye cite..kul bape tah?..aku pun x ingat..tp dlm blah pg kot..aku bkak2 blog didot nei..tgk kat widgeo kat bwah tuh cam x caye jek..huhuh..thanks sape yang menjengah blog aku nei time tuh..maybe disebabkan semalamnye aku anta msg pasai produk noni tuh kot..hahah..



nei blah malam lak..da lame plan nak kemas fail2 n dokumen2 yang da lame x kemas tuh..laki aku pun ikut kemas fail die..hahah..mcm2 kertas ade..sign board mase kitorg kawen dulu pun ade lg..hahah..



mase kemas2 tuh..tibe2 jumpe lak sampul surat yang terkandung surat n kad yang laki aku bg mase bercinta dulu..hahah..malu ade..kelako pun ade..ye laa kan..masa bercinta dulu macam2 sanggup wat..tp bile da kawen..langsung x de dpt kad da..hahah..da depan mata kan?..

hmm..kay laa..plan nak jalan2 melaka ptg nei..nak g naik river cruise kat tmn rempah..ley tgk pemandangan melaka d waktu malam..heheh..ok..t aku cite lg ek..bubbyee..

4 ulasan:

DIDOT berkata...

hehehe..

eMMe berkata...

merata blog ko jalan kan, hehehehe....
tahniah, selamat maju jaya didot

DIDOT berkata...

heheh..tq emme..ko x nak join adventure aku ke?..jom laa biz..

eMMe berkata...

malas la aida....hehehhee...ramai dah org ajak, kalo ikut kan biz mak aku tuu... tau dia join org lain, ngamok dia, hehehe.... nnt2 la eh aida...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...