..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Isnin, 11 Januari 2010

BBQ DI AIR TERJUN PANGSUN..

aduss..x dan2 nak hupdate blog..kat uma broadband lembap..kat opis keje melambak..nei curik mase jap..sbb kalu x, x berhupdate laa blog aku nei..t sampai da lupe nak cite ape..hahah..

x de nak cite sgt pun..heheh..just nak kongsi pe kitorg wat weekend lepas..ekekek...

ari sabtu tuh..kitorg g bbq kat air terjun pangsun..nei plan last minit..x suke plan awal2..t mesti x jd..hahah..kitorg bbq bedue jek..sebab da ajak mak metue ngan adik ipar..tp mak metue lak ade jamuan kat kantin..adik ipar x tau nape..ade hal kot..walaupun bedue jek..kitorg ttp teruskan niat kitorg nak bbq nei..hihihi..

sebenonye plan mlm sabtu tuh nak g p beli brg2 tuk bbq ngan bekal tuk berkelah..tp kitorg tertido pas maghrib..laki aku la tuh..aku dok basuh baju..baring laa jap blah die..tup2 aku pun tertido sekali..bangun2 da kul 10.30..hahah..sabo jek laa kan..

so..pg2 lg..kul 7.30 aku da bangun..aku naik moto sorg2 g kedai area uma jek..aku beli jek perencah ikan bakar..sbb x dpt nak perap ayam malam td..aku tgk ade 4 ekor ikan dalam peti ais..so layan ikan bakar jek laa..hehehe..pastuh balik uma tuh..aku masak bekal ngan perap ikan jap..setel jek masak kitorg terus kua..



otw g air tejun nei..kitorg singgah jusco balakong..laki aku nak sangat makan daging kambing bakar..arituh da try masak sekali..hahah..sedappp...tuh yang sanggup singgah jusco jap..sbb jusco jek yang ade daging kambing yang da siap perap tuh..

sampai sane..tgk da ramai giler orang..last2 dpt gak sewe pondok..rm10 jek 1 ari..tgk laa pondok kitorg sewe nei..da cam uma da aku wat..hahah..


sementara aku kemas pondok tuh..laki aku pun stat laa membbq..ikan bakar..daging kambing bakar..ngan hotdog..

Hasilnyeeee....taraaaaa..nyam2..jom makan..heheh..


perut da kenyang..ape lg..terjun sungai laa..heheh...laki aku jek yang tejun..aku dok main2 air jek..maleh nak basah 1 badan..sbb susah nak tuka baju kan..hihihi...

k laaa..sekian story tuk kali nei..taaa..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...