..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Isnin, 25 Januari 2010

AKTIVITI KAT KG..

best sgt2 balik kg..dpt layan anak sedare..dr baby sampai ke beso..hahah..diorg pun sibuk nak kaco mak teh ngan amu midi die nei..sbb jarang jumpe kan..jom tgk aksi anak2 sedare aku nei..

sonok dpt jg si kecik nei..br 3 bln..name die affan..nei anak sedare yg ke 7..coming soon tambah 2 lg anak sedare..otw ler tuh..hihih..

nei anak sedare yang ke 4 ngan ke 5..zaki n ira..tgk tuh..abis katil aku..hahah..



yg nei lak..anak sedare yg 1st..sibuk sgt nak main game..name die widad..

gambo2 bwh nei lak..mase aku bwk mak n bapak aku g tgk adik aku yang bongsu kat asrama sek men sains kluang..sempat laa berpicnic kat tepi padang sek die..angin sepoi2 time tuh..mmg best..




huhuh..jap jek rs balik kg..ye laa cume balik sabtu ahad jek kan..x pe laa..janji dpt jgk jumpe n berkumpul ngan family tersayang..pas nei lg 2 bln laa aku dpt jumpe diorg lg..huhuh..sedih2..

kay laa..x moh sedih2..nak sambung wat keje nei..bye..

5 ulasan:

eMMe berkata...

syok kan dpt balik kampung...jumpe anak2 sedara pun, layann gak kan...tah bila la nk balik lagi pas nih...

DIDOT berkata...

betui3..heheh..ko camane lak turn balik kg?..

eMMe berkata...

erhm...aku dah citer dah, kat blog, hehehe...ko tak mo komen ke, komen laaaa....

DIDOT berkata...

heheh..ok2 t aku tgk..pe tajuk die ek?..

eMMe berkata...

yg aku wat gulai lemak ikan koli laa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...