..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Rabu, 6 Januari 2010

JALAN2 KAT CAMERON..

heheh..nei sambungan topik yang lepas...tp lambat ckit hupdate..sbb naik keje ari selasa da bz..so time rehat nei dpt laa hupdate jap..


cameron mmg best..yang paling aku xcited tuh dpt petik stroberi sendiri..ekekek..ye laa..x sume kebun stroberi yang kite bley masuk tuk petik sendiri..sbb diorg kate stroberi sume da abis kat pokok..ms cuti sek tuh ramai sgt yang petik..aku nei plak g da ujung2 cuti sek..tuh yg stroberi banyak abis..tp laki aku kesian kat aku..die ajak laa g setiap kebun..mmg rezeki aku..akhirnya dpt jgk pengalaman aku masuk kebun stroberi n petik stroberi utk diri sendiri..sonok sgt.."tq bang..sbb layan kerenah ayg nei..heheh.."ye laa..pengalaman tuh penting kan..susah tuh nak naik cameron lg..heheh..

lagi 1 yang aku suke..aku dpt g kebun teh..x penah pun tgk kebun teh nei real..biase tgk kat tv jek..pastuh aku dpt jgk tgk pekeje tgh petik daun teh..best2..

kenangan g cameron nei x kan aku lupe kan..banyak pengalaman yang aku dpt..huhuh..pasnei nak g bercuti ke pulau plak.."pulauuuu..tungguuuuu..aku akan dtg"..hahaha..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...