..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Sabtu, 2 Januari 2010

01012010..


kebabom..kebabom..happy new year..happy new year..

malam td tgk bunge api katne?..aku tgk depan tv jek laa..x kua pun..laki letih sgt blah siang setelkan kete..die tido dr pas maghrib sampai laa 5 minit nak countdown new year..sabo jek laa kan..hahah..so aku pun layan laa diri sorg2 malam tadi..heheh..tp pas die da bangun tuh..kitorg kua g makan..al maklum laa mood nak masak x de..pe lg makan luo laa jawabnye..

siang td pun x kua ke mane2..coz aku belajo jahit..sok n lusa x dpt blajo..nak g honeymoon kat cameron..so td pulun sakan menjahit dr kul 10 pg sampai 5 ptg..hahah..sampai sakit tengkuk ngan kepala otak aku nei..hihihi..tp bestttttt..kain da siap jahit..tinggal pasang cangkuk jek..baju plak da siap cantum..tinggal nak klim tangan ngan bawah baju jek..conoknyee..x sabo nak siapkan..ley pakai baju hasil jahitan sendiri nanti..

haa..pe azam korang tahun nei?..azam aku..semoge ape yang aku hajati tercapai tahun nei..insyaallah..amin!!!..

**yeahhhh!! sok g cameron..yahoo!!nak petik stroberi banyak2..;D

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...