..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Ahad, 14 Februari 2010

SAMPAI JGK..AQUARIA KLCC..

erm..minggu nei cuti panjang..mesti ramai yang balik kg n jejalan kan..aku jgk x balik kg..hahah..sebab lum sampai turn nak balik kg aku..so aku layan jek laa cuti yang panjang nei kat sg merab..heheh..

nei semalam nye cite..tp x sempat nak hupdate..sbb berukband lembap ckit blah malam..nei aku amik kesempatan blah pg tuk hupdate pe yang kitorg wat cuti semalam..

semalam kitorg layan masuk kl jek..sebab kalau kua kl da kompem jem giler kan..buang masa kat jalan jek..ekekek..so semalam kitorg pun plan g aquaria klcc..tuh pun sbb ujung tahun lepas membe aku ade offer tiket aquaria nei separuh harga..xpired date ujung bln 3 nei..tp sbb cuti panjang nei kan, so kitorg trus laa g..


kitorg sampai aquaria nei kul 12.30 tghari..time tuh x ramai org pun..dalam ati nei kate..ye laa org balik kg kan..best jgk bile time x ramai nei..snang ckit nak berjalan dalam tuh..hahah..tp bile kitorg da kat dalam tuh..ramai plak yang masuk pastuh..masing2 bwk keluarga..bwk sedare mara..pelancong pun ramai..

dalam aquaria nei..bkn hidupan laut jek yang ada..yang atas darat pun ade..tp bkan cam kat zoo tuh laa..hahah..nei haiwan yang kecik2..tp yang tuh x tgk x pe..sbb da jumpe kat zoo kan..ekekek..sonok sgt dpt tgk hidupan laut nei..ye laa..akuarium punye laa bsr kan..sbb ikan pun beso2..penyu pun beso..sume dalam tuh beso2 laaa..cam kat dasar laut..kan sume beso2..hahah..kitorg dalam tuh 2 jam jgk laa..sj wat lame2..pusing akuarium tuh banyak kali..hahah..



kua dr aquaria tuh..kitorg relax jap kat starbucks..heheh..aku nak tuntut janji laki aku nak banje ice blended..arituh die abiskan ice blended aku ms aku beli kat kg..yang tuh rm3 jek..tp yang nei aku mintk ganti rm 15.50...hahah..cian laki aku..x pe laa..same2 minum pun..hihihi..


k laa..mmg best sgt g aquaria nei..mmg berbaloi2 beli tiket tuh..da lame sebenonye nak g aquaria nei..tp sbb tiket mahal kan..nei da dpt half price ok laa..akhirnye sampai gak kitorg ke ctuh..

korang2 yang x g lg aquaria nei better g..bwk laa anak2 korang..mesti diorg suke punye..
erm..

semalamnye cuti da settle..arinei nak watpe plak ek?..nak tgk zoo plak ke?..planetarium ke?...g camping ke?..shopping ke?..hmm..tgk laa camane nanti..laki aku pun x bgn lg nei..

ok laa..taaa..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...