..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Selasa, 16 Februari 2010

PEMENANG CABUTAN YANG PERTAMA..

1st sekali nak wish tq pd kengkawan n blogger2 yang da join giveaway..2nd tq jgk coz wish happy anniversary kat kitorg..korang mmg best..heheh..

n sori kalu aku lambat wat pengumuman nei..coz semalam g celebrate..n then balik pun da kul 8.30 malam..wat cabutan pun lambat..sori yek..pastuh ingat nak up terus..tp dpt up 1 entry jek..entry yang nei x sempat..berukband slow laa malam..tension tul..maleh nak tunggu..tp x pe..pg nei bgn2 trus aku bkak lappy nei..coz da niat nak up entry pg nei kan..heheh..panjang lebar lak aku ngomel nei..

okay2..cite psal cabut undi lak..sabo jek laa ngan laki aku nei..bley lak die main2 time nak cabut undi nei..tonggang sana tonggang cni balang kertas tuh..sampai susah aku nak snap gambo..hahah..kalu korg tentunye anak2 yang wat main..nei bile aku..laki aku yang main2..hahah..sabo jek kan..

untuk cabutan yang pertama nei..kitorg cabut 5 kali ek..sbb adiah pun 5 jek..heheh..laki aku cabut 3..aku cabut 2..so korang tgk laa pic bwh tuh..



ok..pemenang cabutan yang pertama..adalahhhhhhhhhh..jeng3x..
.
.
.
.
.
.
.


erm..hadiah misteri aku da bgtau kelmarin kan..tp kalu korang x tgk lg..klik jek cni..http://didot81.blogspot.com/2010/02/jalan2-carik-hadiah-misteri.html..hope korang berpuas ati ngan adiah misteri yang diberikan..pada pemenang2 kat atas..sila email saya alamat utk penghantaran adiah misteri tuh..heheh..nei email nye yek..midiaida@yahoo.com.my..

tahniah pd yang bertuah kali nei yek..pd yang lum berjaya ley cube tuk cabutan kedua plak nanti pd 21 hb feb nei..so pd sesape yg lum join tuh..cpt2 laa join..insyaallah adiah makin menarik..heheh..

3 ulasan:

arenim berkata...

Hye kak,
saye dah emailkan... tq so muchhh!!!
SELAMAT ULANGTAHUN... SEMOGA BAHAGIA KE AKHIR HAYAT....

lupekanje berkata...

eh...apesal acik tk menang...??? tk aci nih....hehhe..

Puan ApasH berkata...

alaa..xde rezeki..Nway tahniah pada yg menang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...