..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Sabtu, 27 Februari 2010

BZ SESANGAT..

hmm..tgk tajuk atas tuh pun mesti korg da tau pe aku nak cite..hahah..

aku bz sesangat skg nei..blog pun x sempat nak hupdate..tp sempat join giveaway blogger2..hahah..

sori sgt2 kat pemenang cabutan ke-2 giveaway blog biz aku..x sempat2 nak hupdate gambo adiah cabutan bertuah..adiah pun x sempat nak pos lg..cian korang..minggu nei aku try gak pos yek..

skg nei aku bz sgt sbb pasnei keje kat opis makin bertambah..aku da kene wat 2 keje..sebelum nei 1 jek..plak tuh aku kene tanggungkeje keje cc..kan cc aku da naik pangkat..so sementara tunggu cc baru..aku laa kene wat keje..hahah..sampai time rehat pun aku x dpt nak kua da skg..dok jek kat meja aku nei haa..nei pun aku tgh ot..nak setel keje2 ape yang patut..tp aku nak balik da nei..membe aku sume nak balik da..takut aku dok sorg2 kat opis nei..

kay laa..aku nak chow da nei..bubbyeee..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...