..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Isnin, 15 Februari 2010

JALAN2 CARIK HADIAH MISTERI..

semalam aku x g mane2 pon..tghari tuh g kenduri kawen..tuh pun x de jemputan benonye..tp sbb mak metue akunye catering ngan dekat ngan uma aku..so aku dgn slumbernyee g la makan..hahah..sabo jek kan..

ptg tuh..aku g jalan2 alamanda..sambil2 carik adiah misteri tuk giveaway blog biz aku..heheh..x de laa misteri noo adiah tuh..cume sbb aku lum carik lg adiah..tuh yg aku kate misteri..heheh...lgpun malam nei da kene wat cabutan bertuah yang pertama jam 8 malam..erm..sape laa yang bertuah kan?..kalau bley aku nak bg sume yang da join giveaway tuh..insyaallah aku akan cube yek..banyak lg cabutan yang akan aku wat..kite tunggu malam nei dulu yek..

ok..gud luck sume yang join giveaway..bwh nei antara adiah2 misteri tuh..heheh..da x misteri da..ekekek..sesape yang lum join giveaway nei..jom laa cepat..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...