..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Rabu, 3 Februari 2010

BESDAY BATCH BULAN JANUARI N JAMUAN PERPISAHAN CC..

arinei opis aku wat jamuan besday batch bln januari ngan jamuan perpisahan untuk cc aku..mmg tiap2 bln , opis aku akan wat jamuan besday untuk pegawai n staf yang lahir pada bulan tersebut..tp utk besday bln januari, kitorg x sempat lak nak wat bln lepas..hahah..bz laa katekan..pape pun happy besday korang yang lahir bln 1..jom tgk pic yang aku snap..


sedap tau..banyak aku makan kek nei..hahah..
pegawai n kengkawan yang sambut besday bln januari..fiza, kak mizah, syira n pn erlena..

banyakkan makanan?..tq pada kak iezan yang sanggup masak bihun sup tuk kitorg..sedap tau..n tq pada kengkawan yang sponsor makanan tuk jamuan kali nei..

nei kire ala2 meja vip laa..hehe..tgk laa sape yg serve..chewaaahh..


huhuh..akhir sekali ucapan terakhir dr cc aku..sok die da kat tempat baru..syahdu tau mase die berucap tuh..sedih sgt coz cc aku da x ngan kitorg lg pasnei..tp nak wat camane kan..die tukar pun sbb naik pangkat..x pe laa..semoge cc seronok n sukses di tempat baru nanti..jangan lupekan kitorg di sini yek..

cc tgh bg amanat terakhir tuh..heheh..

sedih jek bebudak lelaki opis aku nei..hahah..makin berkurang umat lelaki kat opis aku..adusss..

3 ulasan:

JUE berkata...

Eh kenal la CC ni..dulu dia PT kt SK Seri Sekamat kn? Org kuat kt daerah Hulu Langat kn...sape x knal dia betul x? Hehe

DIDOT berkata...

heheh..btul tuh jue..dulu mmg same2 kat hulu langat..pastuh jumpe kat bhg lak..hahah..mane2 tpt die mmg org kuat jue..x best da opis cc da xde..huhuhu..

DIDOT berkata...

heheh..btul tuh jue..dulu mmg same2 kat hulu langat..pastuh jumpe kat bhg lak..hahah..mane2 tpt die mmg org kuat jue..x best da opis cc da xde..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...