..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Jumaat, 25 Disember 2009

KANCILKU BERWAJAH BARU..

semalam aku ngan husband cuti2 malaysia..saje jek..da ujung tahun nei kan..cuti pun banyak lg..huhuhu..

nak isi mase cuti kitorg..so..kitorg pun plan g kedai tom stickers..sebenonye niat nak soh die design sticker jek dulu tuk kete kancil..last2 terbuat terus..hahah..lame laa jgk kat kedai tuh..dari kul 11 sampai kul 3..sebab banyak jek kete nak wat sticker jgk..hmm..mase aku kat ctuh..aku kire ade 6 biji kete yang nak wat..masyuk2..tuh yang lame tuh..

nei designer @ manager kat ctuh..tgh design tuk kitorg..

proses menampal..

huhuh..jap jek da berubah wajah kancil kitorg..dulu kaler biru motor ego....skg da kaler putih kristal pink..nei da sbb laki aku laa..suke noo tuka body part..caca marba da kaler kete..tuh yang aku soh cat lain tuh..tgk jek laa pasnei ape lg tah yang nak ditambahnyee..rindu kat kaler biru dulu..ehek..ehek..

kaler dulu tetap menjadi pujaan..hahah..

nei laa kaler yang terkini..

2 ulasan:

cen berkata...

fuhhh...canggih keto kau...bilo den leh finjam nih..

midiaida berkata...

heheh..tq..kite pun susah nak pinjam bwk g opis kak..takut ngulor laa tuh..ekekek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...