..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Selasa, 29 Disember 2009

2ND ANNIVERSARY


alhamdulillah..arinei genap 2 tahun perkahwinan kitorg..syahdu plak ati nei..huhuh..kejap jek rasenye da 2 tahun..

heheh..nak refresh balik la 2 tahun yang lepas..

tanggal 29 Disember 2007..aku n laki aku selamat diijab kabulkan pada blah pagi sebelum tghari..aku pun x ingat kul pe..dalam 11 lebih kot..hanya sekali lafaz jek aku sah jd isteri mohamad norhamidi hazman yang sah..cheeewaahhh..hebat jgk laki aku kan..tah bape lame tah praktis..heheh..tp die kate x de praktis pun..redah jek..hahah..


blah ptg ari yg same..dalam kul 2 lebih..majlis resepsi kitorg plak..majlis persandingan..makan damai n potong kek..selesai majlis sume dalam kul 5 petang..alhamdulillah semua berjalan dengan lancar dan meriah..heheh..time kasih kengkawan n sedare mara yang hadir..



akhir kata..chewah..semoga perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat..amin!!!..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...