..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Khamis, 17 Disember 2009

BEST..BEST..BEST GILER..CITE NINJA ASSASSIN..


mmg best giler cite ninja assassin nei..sape x tgk mmg rugi laa..aku bg markah penuh dr 5 markah..hahah..aku mmg suke cite2 aksi ganas nei..senyap 1 pawagam tgk cite tuh..senyap tuh bkn busan..tp menghayati cite tuh..hahah..time darah2 tuh mmg ngeri laa..tp suke tgk aksi ninja tuh..
yang paling aku suke sebenonye..ngan hero hensem dalam tuh..bi rain..mmg betul2 hero...heheh..sebelum nei aku x penah tgk pun si rain nei berlakon..sebab aku kurg layan filem korea..tp bile da tgk cite nei..aku jd minat giler ngan die..siap pinjam cd filem korea ngan mak metue aku..hahah..semate2 nak tgk die..ekekek...
haa..so sape2 x tgk lg cite nei..g laa cpt..sebelum abis kat pawagam..aku pun nak p carik dvd lak pasnei..ley wat koleksi rain..heheh..

comeikan die?..

saje up gambo bwh nei..sebelum wayang stat..kitorg p isi perut dulu..kat johny's..sedappp..heheh..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...