..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Ahad, 20 Disember 2009

ARI SABTU YANG BZ'SSSS..

sabtu lepas..mmg bz giler..kua kul 11 pagi..balik kul 10 malam..penat mmg penat..yg penting enjoy..ekekek..camnei laa rutin org x de anak lg..hahah..

pg tuh kitorg kua g kenduri kawen kat senawang..membe club kancil - jkcc..walaupun jem giler jalan arituh..kitorg tetap redah sebab da niat nak g kan?..heheh..ape2 pun..selamat pengantin baru fazriq..

balik dari kenduri kawen..kitorg terus g metro point..da plan nak main bowling ngan membe..hahah..nak sahut cabaran die..sape kalah kene banje kep c..wah sodap tuh..aku nei pantang di cabar..ala lagi pun aktiviti ujung minggu kan..saje jek bersukan..heheh...

jom tgk score..ade turun ade naik kan..ok laa tuh..yang penting happy..heheh..





gambo bawah nei..aksi2 balingan pemain handalan..heheh..cume lum sempat wakil negara jek..ekekek..

laki aku la nei..

adik ipar..anis..

heheh..nei aku la..

nei die pencabar aku..kimi..ekekek..

nei auntie aku..along..walaupun pakai baju kurung..still ley main tau..3 game lg..hahah..

nei mak metue aku..datang last minit..pas abis catering..tq mama join sekali..

nei adik ipar jgk..nurul..last minit gak nei..sempat main 1 game jek..thanx nurul..

kay laa...aku nak wish tq di atas kehadiran adik ipar (bee n family), auntie, uncle mie, adik fara n ika coz join memeriuhkan game bowling kali nei..t bile2 kite try wat lg ek..





hahah..akhirnyee..aku menang gak..so ape lg..x jd kep c..pizza pun ok laa..tq kimi..lain kali banje lg ek..ade bran?..hahah..

heheh..kimi2..kot ye pun kalah..jgn laa sampai nak cocok mata..ekekek..

badan da letih..perut pun da full..so kitorg berangkat laa pulang..chewahhh..otw balik tuh sempat lg tuh menyinggah kat kedai dvd tepi jalan..mmg plan nak beli dvd pun..sebab banyak cite best2 x sempat nak tgk kat wayang..bz laa kate kan..heheh..nei laa antara dvd yang kitorg beli..tp nak tgk tuh tah bile laa plak..ekekek..okies kengkawan..da panjang bebel nei..nak wat keje lak..taa..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...