..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Jumaat, 4 Mei 2012

TAHNIAH EMMI..;)

sekian lame x hupdate blog..huhuh..
walaupun x de mase sgt nak hupdate blog sendiri..
tp didot still blogwalking blog korang tau..
cume x comment kat post laa..heheh..

arinei didot wat entry khas utk emmi..
heheh..
satu2nye membe didot mase didot keje sambilan dulu..

tahniah eh emmi..
akhirnyee..setelah lame menunggu, berusaha n berdoa..
tuhan makbulkan doa ko..
dpt kembar plak tuh..
sonoknyeee..
ko jage diri elok2 k..
aku doakan ko n baby sihat selalu..
hope pasnei aku lak menyusul seperti ko..
doakan aku k..;)

kalu korang2 nak baca kisah happy emmi nei..jom la singgah blog die..

1 ulasan:

eMMe berkata...

Aidaaaa!!!
terima kasih banyak2!!!
sebab entry special utk aku...
berkat doa ko
n aku kan doakan ko selalu
hope pas aku giliran ko pulak
wei, kite kenal bukan nye 2-3 hari
apa2 aku share dgn ko kan..
ko best fren aku tau!
take care n love you!
terharu aku dgn entry ko buat ni
muahsss~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...