..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Jumaat, 25 Mei 2012

HIMPUNAN JUTAAN BELIA..23-27 MEI 2012..

jom2 g ramai2..
mcm2 agenda ade..
nak tau lebih detail, ley masuk kat web HBN ye..

ermm..didot da g semalam..
kebetulan didot amik el semalam..heheh..
ade appointment ngan customer nak ode catering tuk kenduri kawen..
sekali ngan tlg mak metue didot catering kat jabatan akauntan negara..
tp arinei atau besok maybe nak g lg..
cam x puas..heheh..
nak g booth jom heboh plak kot..
jumpe kat sane ehhh..
tuh pun kalau jumpe la..
sebab ramai sgt org kat ctuh..hahah..;P

2 ulasan:

eMMe berkata...

leh aku dpt special price, kot2 la aku nak wat kenduri kat umah aku kan... InsyaAllah moga melimpah rezeki Allah utk ku...Amin....

DIDOT berkata...

emmi..dialu2kan..heheh..insyaallah aku bg spesel price..sekali aku tlg serve sekali..heheh..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...