..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Selasa, 15 Februari 2011

KEPUTUSAN "CONTEST AKU DAN KERETA"..

1st sekali nak ucap thanks banyak2 pd yg sudi menjoinkan diri utk contest nei..
ermmm..susah jgk nak pilih pemenang..
sbb sume best2..
tp didot terpakse pilih yg paling menarik di mata n hati didot..heheh..
banyak kali jgk didot skodeng entry2 korang tuh..
bio puas ati kan???..heheh..
n akhirnye didot da pilih pemenang2 ikut kategori..

dan pemenang2nye adalah
.
.
.
.
.
.
.


entry yang menarik
.
.
.
.
.



penyertaan yang pertama
.
.
.
.



penyertaan yang terakhir
.
.
.
.



saguhati2
.
.
.
.




tahniah pd pemenang..
harap2 korang berpuas ati ngan pemilihan pemenang nei..
cam didot kate td..mmg susah nak pilih..heheh..
pd yg x berjaya kali nei..jgn sedih k..
pasnei didot wat giveaway lak..
insyaallah dlm minggu dpn..
rerajin laa singgah blog didot nei yek..
pd pemenang2 sila email didot : nama, no telefon n alamat korang yek..
ke cni tau..midiaida@gmail.com..
tq again!!!..

10 ulasan:

eima berkata...

sedey sbb tak sempat join..
ari tu bz sgt pastu terus lupa...
sedangkan dah dlm draft tgal nk touch up ckit je lagi...sedey...

anyway tahniah utk smua pemenang

[senandunghatiku] berkata...

tahniah..tahniah kpd sume pemenang..TQVM Zyash coz tag,tp x smpt join dh tutup. deqlis & mama Zharfan--murah rezeki lagi.

deqlis berkata...

As-Salam,,,

terima kasih...
deqlis menang juga di sini..
hepi nie.. dah email detail..

buat semua pemenang lain juga tahniah ya...:-)

eddy syrol berkata...

waaa... kyoo kau ada :)

eMMe berkata...

alaaa....aku tak menang ke, huhuhuhu....
taniah kepada pemenang....

Nana berkata...

yeay dapat saguhati.
tq2
dah email address

@cu SaYaNg berkata...

eh..acu dpt adiah ke??
owh..terima kasih la kerana memilih acu...hahahaa...poyo je ayat...tq didot

faiznaimi berkata...

Assalamualaikum.

Thanks Didot.... kerana memilih entry Naimi dalam contest ini. Happy Anniversary jugak Naimi ucapkan kpd Didot & suami. Semoga Allah memberkati hubungan kalian berdua selama-lamanya.

Zyash berkata...

Wah..tahniah kepada pemenang2 semua.... DidOt thz sebab anjurkan contest yg menarik ne..

lupekanje berkata...

eh...acik tk menang pun...heheh..

tahniah buat semua pemenang. Bagi pihak tuanrumah, saya berharap agar yang tk berjaya cuba lagi dalam contest yang lain pulak lepas ni. Tuan rumah akan menyediakan hadiah lebih istimewa di masa akan datang. Moga Didot akan bertambah murah rezekinya dari hari ke hari.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...