..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Selasa, 18 Januari 2011

SEJUKNYE SKG NEI KAN?????..


korang rase x ape yg didot rase skg nei???
sejuk sgt2 kan skg nei..
kat uma sejuk..kat opis lg laa sejuk..hahah..
kalau kat uma tuh..skg nei da jarang da on kipas..
mesti bil letrik bulan nei ckit..jimat2..hahah..
nak mandi pun air sejuk..x ley nak mandi lame2 sgt..kang kua bilik air kompem menggigilnye..hahah..
then bile time nak tido..
punye laa sejuk tilam ngan selimut tuh..
hahah..sabo jek la kan???..
sampai nak tido skg nei mesti didot soh hasben peluk..
kurang ckit sejuk..tul x???..heheh..
ape2 pun..skg nei mmg musim sejuk gamaknye..
sampai selseme jdnye nei..huhuhu..

1 ulasan:

eMMe berkata...

aida, ko mai opis aku la..coz, bilik aku ni, dia nye aircond leh on off on off, kalo ko sejuk, ko off, kalo panas ko on, suke hati la kan, ko sensowang, tak kacau org len, tapi..sebab bos aku ade kan, so, takleh off aircond la, aku sejukk..bos aku panas, dia byk lemak, hahahhaa~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...