..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Selasa, 19 Oktober 2010

NAK TUKAR KE TAK NAK???..HURRMMM..

adoiii..
penin didot pk laa..
nak tukar ke x nak..
nak tukar ke x nak..

tukar pe???heheh..
didot tgh pk nak tukar bhg lain ke x sebenonyee..
sbb da 4 thn da kat bhg nei..
keje plak..wat servis jek..dr 1st lantik thn 2003 sampai skg nei..
servis jek yg didot ngadap..
x berkembang langsung..heheh..

so..pe pendapat korg..
tlg laa didot yek..
pd membe2 yg keje kem pelajaran gak..
kat bhg korang ade kosong x???
ley laa didot tukar ctuh..heheh..

ok laa..tlg didot pk yek..
nak gak pendapat dari korang..
tolong tau..heheh..

2 ulasan:

eMMe berkata...

tukar je la didot, tak yah pikir lame2 sgt, hehehe...i pun ade pikir gak nak tukar...huhuu...kat KPM ade PA kosong tak> jaga jusa? i nk tukar masuk KPM lak..hehehe..sibuk je kan, org nak tukar, dia pun nak tukar jugeee..ehehehhee....

midiaida berkata...

tq emi bg opinion..heheh..ok2 aku akan stat isi borg dr skg..yeaaahhhh nak tuka..hahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...