..jgn lupe singgah cni..

..kengkawan..

Isnin, 30 November 2009

G KELAS MENJAHIT

huhuh..da banyak ari x story dalam blog nei..bz laa kate kan..ekekek..kat opis intenet tgh giler..1 ari x ley bkak intenet..sib baik blah malam ley layan kat uma..tp broadband pun gonjeng gak..tgk mood die gak..bak kate laki aku.."berukband tul laa broadband nei"..hahah..tp nei tgh line ok..tuh yg dpt aku masuk blog nei..huhuh..
nak tau x?..semalam ngan arinei aku g kelas menjahit..alaa sebelah pintu uma aku jek..tuh yg senang nak g blajo..kalu jauh tuh liat jgk la kot..ekekek..aku plan nak blajo jahit baju kurung dulu..coz tuh laa baju yg aku suke pakai g opis..so insyaallah pasnei bleh laa pakai baju jahitan sendiri..ewahhh..kalau kengkawan pun nak join bleh jek..sonok tau..yuran tuk blajo baju kurung cume rm150 jek...akak tuh kate mmg mahal..tp die akan ajo sampai pandai..sampai kite da bleh jahit tanpa pertlgan die..kan best tuh..susah tau nak dpt cikgu camtuh...so ape lg..jom la join!!..heheh..promote nei..
kay laa..nak masuk tido nei..sok keje kan..hope2 sok intenet kat opis ok laa...kalu x..boring laa gamaknye 1 ari dok kat opis..hahah..
okies..gud nite kengkawan..sweet dream..;)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...